Biz Bi TV aldık yaklaşık 10 gün önce aldıgımız dan beri ufak tefek problemler gözlemledik eski TV ye nazaran düzelir falan diye düşündük bugun ise TV kapattık sonra açmak istediğimizde açılmadı yani daha önce de aynı markayı kullandık gayet memnunduk neden böyle bir şey oldu anlamadık bziim bunu iade etme şansımız var mı