seyma281015
Sonuclarda yanlişlik ola bilir. Benim de sizin gibiydi hatta daha az artmıştı ilk gittiğimde 200 lerdeydi, 4 gün sonra gittim 400 lerdeydi sonucu alıp doktora gitmiştim ve o gün keseyi gördük🙏🏼 bir defa daha hamile kalırsam kan testi yaptırmayacağım okadar stres olmuştumki bende. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız😍