Mrb kızlar.
Bu ay yumurtlama değerlendirdim.
Adetime 8 gün var .
Ama umudum yok ne yalan diyim.
2 dusuk yaptim, 7 aydir deniyoruz bse yok.
Bugün de adet belirtilerim vardı 10 gun onceden az az baslsr zaten kasık, karin agirisi kuyruk sokumu agirisi vs.
Sizde böyle olup gebe olduğunu öğrendiğiniz oldu mu ? Teşekkürler.