Bende de var maalesef. Gece defalarca uyanıyorum, o kadar şiddetli ki sol elimin baş parmağını kullanamıyorum bile. Preeklampsi diye geçiyor, araştırabilirsiniz. Gebelikte bazı kadinlarin başına geliyormuş, ozellikle genetik olabiliyor. Yani muhtemelen annenizde de vardı. Benim annemin ilk gebeliğinde olmuş. Gebelik sonrası bir şey kalmıyormuş ancak tedavisi de yok ne yazık ki.