Opheliaaa aynen ikisini de yaşadım doğumdan çok alt muayeneler yordu. Açıklığım 2 cm vardı hastaneye gittiğimde, her iki saatte ölçtüler. Platesler yürüyüşler duşta zaman geçirme. Benimde ilk doğumum 40+5te bebek iriyidi 4 kiloydu, omuz takılmasın daha fazla kilo alarak doğumu başlattılar. Belki sancılarımı biraz daha bekleseydim evimde bu kadar yormazdı beni.