Kubrabsyg45 ya ınsanlar korkutmaya o kadar meraklı ki, bana da aman yeşilçay içme aman adaçayı içme düşük yaparsın neler neler dıyolardı.Bırgun boğazım sıstı, oksuruk, geıp hersey var.Kontrole 3 gun vardı.Gıdınce dedım hocam ıhlamur bal tarcın adacayı demleyıp ıctım yanlış mı yaptım dıye.Hayır cok ıyı yapmışsın gunde ıkı bardak iç hiç bir zararı yok dedi. Bu adam üniversitede öğretim görevlisi . Oturup aksama kadar bardak bardak adacayı ıcersem tabıkı kan sulandırır yanı.
Gunde 1 fıncan yesılcay da serbest. Herkes bısey söylüyo kırmamak ıcın he tamam dıyıp gecıyorum artık. 35 haftam bıtıyor çok sukur hıc sıkıntım olmadı