Opheliaaa merhaba benim de suyumun sınırın altında olduğunu ama baş geliş olduğunu söyledi çatı m. yaptı başını elliyorum hissediyor musun dedi doktorum hayır dedim heyecandan açıklık var mı diye sormayı da unutmuşum 🙈. Haftaya salı 39+2 de gel belki yatışını veririz en fazla 1-2 gün bekleriz dedi. Sanırım ilk doğumunuz gibiyim 🙈 nasıl geçti doğumunuz acaba 👀 inşallah şimdiki bebiş de sağlıkla gelir. Günde 2 fincan ada çayı , hurma, youtube da activating labor videosu var onu yapmaya başladım siz de deniyor musunuz ☺️♥️