Yagmur_277 bir ay falan oldu Arçelik aldık 9800 liraya ben çok memnunum bebek için aldık ama henüz doğum yapmadım kıyafetlerini de yıkamadım önceden evim toz içinde kalıyordu şimdi evdeki toz bitti resmen çok şükür hiçbir kıyafetim çekmedi inanılmaz pislik çıkıyor her çamaşırdan hayret edersiniz renkleri falan da solma yapmadı ortalama 2 saatte kurutuyor mesela kurumadıysa nem sensörü var zaten kurulana kadar devam ediyor ya da 3 saatlik programa attınız ortalama ama bir saatte kuruduysa bitiyor haftada ortalama iki kez çalıştırıyorum aynı zamanda airfrey de almıştım ikisi elektrik faturamıza 40 lira ekledi