Ozy Ben 17Haftalik Hamileyim ve yavasca bebek elbiseleri almaya calisiyorum. Yeni dogan bebekler icin 50 beden iki tane takim aldim digerlerini 56 Beden yani 2-3 aylik alsam cokmu büyük olur acaba . Sizler alisverisleriniz hangi numarayi aliyorsunuz
sudamlasi Ozy 0-1 ay bi iki takım var, 1-3 ay 6-7 tane alt üst var iki de tulum aldım gerisi 3-6 ay. Hızlı büyüyolarmış çok küçük alma 56 beden al