Kızlar 33 haftalık hamileyim şekerim var ama diyetle düzene girdi bide pihtilasmam var iğne ve hap kullanıyorum ilk gebeliğim doktorum sürekli diyor ki normal doğum Zor gibi görünüyor şekerin de var pihtilasmanda bende size sormak istedim hani bende normal istiyorum ama şekerin olduğu için çok bekleyemeyiz diyor şeker bebeği etkilemedi kilosunu suyunu sırf bu yüzden doktorumu değiştirmek istiyorum bana akıl verin lütfen