Bbusraerr evet nette okumuştum bunu, benimde adetim hep 28 günde gelirdi en fazla 1-2 gün ya gecikirdi yada erken gelirdi o da her ay değil bazı aylar yani baya düzenliydi, ne zaman çocuk denemeye başladık 2 3 ay sonrasında adetim hep düzensizleşti, hatta 5 gün geciktiği bile oldu bende hamileyim heralde diye test yapardım hep negatif çıkardı, çocuk denemeye başladıkdan 9 ay sonra hamile kaldım tabi doktorun verdiği folik asit sayesinde ama, rahim kendini hazırlar ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem 🤷🏻♀️