yarendogann Merhaba kızlar 4. ayıma giriyorum ancak karnım hala çok aşağıda gibi siz ne durumdasınız ?
Naziminverasi yarendogann 4. Ayda benimdr aşağıdaydı altı yedi gibi yukarı çıktı hatta hareketleri hep kasıklarıma doğruydu şimdi dokuzdayım inmesini bekliorum
yarendogann Naziminverasi Çok teşekkür ederim cinsiyete bağlıyorlar ama sizin bebisin cinsiyeti nedir🥰