Kızlar idrar tahlilimde enfeksiyon çıktı 29 haftalık hamileyim fitil ve şase kullandım geçmedi daha sonra 2 tane antibiyotik verdi doktor (piyeloseptyl ve enfexia) cuma gününden beri tuvaletten sonra kurulanırken kan görüyorum peçetede günde 1 kere falan oluyo ve çok çok az böyle sadece bulaşıyor öyle şakır şakır bi kan değil. Sizce nedendir enfeksiyondan dolayı mıdır? Böyle bir şey yaşayan var mı?