Elif0555 canim iliskiden sonra olmasindan dolayi polip rahatsizligin var miydi diye sordm arkadasa. Polip polikistikten cok farkli bi durum yumurtaliklarla ilgili degil rahim icine yapismis et parcasi gibi dusun. Ve benm polip rahatsizligim vardi gebelikten once de nezaman iliskide zorlansam ertesi gunlerde kanamam oluyodu. En son da 11 haftalik gebeligimde yine zorlandgm bi iliskiden sonraki gun birden kanamam oldu. Bebegime bsy oldu diye aklim cikti doktora gittik ve kanamanin bebegin oldgu yerle alakasi olmadigini soyledi doktorum ama polipten dolayidir da demedi. Bu fikri ben yuruttum cunku gebelikten once de iliski sonrasnda kanama oluyodu bunda da oyle oldu ve kanama olurken hicbisekilde kasik agrisi karin agrisi hissetmemistim.. ben arkadasa bunun icin sordm polikistikle ilgili pek bilgim yok ama kesinlikle kanama lekelenmeyi doktoruna bildir. Igne progestan baslatiyolar genelde