zeynep_1406 Merhaba kızlar bugün çatı muayenesi oldum muayeneden sonra düzenli olarak 1 saat arayla adet sancısı gibi karın ağrısı, bel ağrısı bıçak batması gibi şeyler hissediyorum ve aşağı doğru ağrım artıyor. Normal mi bu durum?
Kk39 zeynep_1406 düzenli bir şekilde sancı geliyorsa takip edin süre 1 saaten aza düşerse doktora gitmekte fayda var
eylulicten zeynep_1406 benimde 37 de olacak cati muayenesi doktora sordum dedim hocam muayeneden sonra dogum basliyormus sanirim dedim. Kimden duyuyorsun boyle seyleri dedi
Seymoshh zeynep_1406 ben ilk ikisini hatırlamıyorum ama üçüncüde üç kere çatı kontrolü olmuştum tabiiki kişiden kişiye değişir ama kendinizi kastıysanız stres eğilimi varsa ondan yada yalancı kasılmada olabilir yinede itidalli olup kontrollü gitmekte fayda var
zeynep_1406 Seymoshh evet biraz kendimi kastım ilk hamileliğim ilk kez çatı muayenesi oldum zaten gitmeden stres yapmıştım
zeynep_1406 Çatı muayenesinden önceki günler 2 saatte bir karnım kasılıyordu dün 1 saat arayla adet sancısı gibi sancı ve bel ağrısı oldu. Bakalım bugün devam edecek mi saat düşecek mi ona göre gidecem