Merhaba sevgili anneler bu ikinci dogumum ilk dogumum suni sancı ile olmuştu ve 16 saat sürüp çok zor dogum olmuştu. İlk cocugum erkekti ve 38 haftada dogdu. Bu bebegim de erkek ve tam 38 haftada dogdu. İki dogum arasında 2 yıl var. Gelelim doguma 😍hamileligim den beridir sürekli bel agrısı yaşadım ve doguma kasık ve bel agrısı gitti. İlk oglumda kanamam olup doguma o şekilde gitmiştim ama bunda hamilelik ve dogum şeklide farklı oldu. Bu dogumda kanamam ve suyum gelmedi sadece kuru adet sancısı vardı. Gece 3 de bel ağrısı başladı ve kasıklarıma kadar vurdu. 20 dk bir oldu sonra 10 dk sonra 5 dk. Gece 3 den sabah 6 ya kadar sancı mı evde çektim ve hastaneye gitmedim son kez sıcak suyun girdim belime ve kasıklarıma döktüm. Hastaneye gittigimde 8 buçuk santim açılmam vardı 😃 ama açılmaya bakarken acım çok oldu çnkü canım tatlılır. Herkesin acı eşigi farklıdır tabi. Doktor hemen dogum odasına aldı ve eliyle açılmama baktı bakarken de baya eliyle götürdü getirdi o zamanda canım açıldı ama sancım geldiginde hemen ıkındım ve 3 ıkınma da dogurdum. Dogumum toplam 15 dk sürdü. İkinci dogum gerçekten daha hızlı ve daha kolaymış. 🥳Bebegim in kafası büyük oldugu için ve kasıklarım dar oldugu için biraz kesi atıldı ve 3 dikişim atıldı. Bu arada ilk dogumum devlet hastanesinde oldu ve çok memnunumdun. Bu dogumda da devlet hastanesinde gittim doktorum ve ebem iyiydi tabi o gece size kim denk gelirse ben şanslıydım doktorum iyiydi ama nöbet degişimi oldu ve diger doktorlar ebeler hemşireler çok sorumsuzdu ve ilgisizdi. Hepsinin elinde telefon ve saatlerce oturdular hastane kirliydi personeller herkese sert davranıyordu. Ben şanslıydım iyisi denk geldi inşallah burdaki herkese iyisi denk gelir ve herkese hayırlı dogumlar nasip olsun. Saglıkla kucagıza alırsanız inşallah. Sormak istediginiz bişey varsa buyrun sorun kızlar 😘