merhaba hanımlar,31 haftalık hamileyim bebeğimin mesanesinde büyüme varmış detaylı ultrasonum normal çıkmıştı şimdi tekrardan giricem fakat endişe ediyorum bebeğim için başına gelen var mı eğer detaylida da çıkarsa nasıl bir süreç olacak benimle paylaşırsanız sevinirim