emirtosveannesi Kızlar illaki çatı muayenesi olmak zorundamiyiz bunu yapmayan doktorlar varmı çatı muayenesi olmadan normal doğum yapan varmi aranızda 🙄
Opheliaaa emirtosveannesi İlk gebelikse mutlaka yapılıyor da ikinci üçüncü normal doğumlarda gerek gorulmuyormus 🌸
MelisY emirtosveannesi sezeryanda kontrol etmiyorlar ama normal dogumda ediyorlar.ben 36.haftalarimda oldum cok korkarak kendimi cok kotu bisi gibi sartlayip gittim ama ben kendimi kastigim icin biraz agri hissettim sonrasinda cok uzun surmuyor eldivenle 2 parmaginla jel surerek kontrol etti
Alp24677 emirtosveannesi bende geçen hafta oldum çatı muayenesi hiç abartıldığı kadar acı hissetmiyorsun sadece iki parmağıyla bakıyor üç dört saniyede bitiyor, cinsel ilişkiye girebilen bir kadın için hiçte büyütülecek bişey değil 🌸
Zll90 Bana hiç yapılmadı yaa nasıl ilk gebelikte yapılıyorr bende merak ediyorum niye yapmıyorlar diye keşke yapsalar
emirtosveannesi Tasbebek korkuyorum erkek doktorum bide çekiniyorum agdaya bile gidemiyorum çekindiğimden 😅
Dogukoo emirtosveannesi bende yapsınlarda dogumu tetiklesin belki dogum başlar diye bekliyorum 😄😄 herkes farklı düşünüyor işte ben acısında değilim