Slhnm Kızlar 28. haftada olup bebek hareketini sürekli göbek deliğinin altında kasıkta hissetmek normal mi ? Sanki aşağı doğru da baskı yapıyor gibi
emirtosveannesi Slhnm bende öyle hissediyordum 30. Haftada kontrolüm vardi doktor bebek ters dönmemiş henüz dedi ondan olabilir canım
Zuzu6901 Slhnm 27+4 haftaligiz. Benim de hep öyleydi. Aşağıda hissediyordum hep. Bugün kontrolde doktor kafası yukarda ayakları aşağıda dedi. Ayaklarıni vuruyor ondandır 😂 ama artık kafası aşağıda olmaliymis bakalım bir dahaki kontrole dönecek mi
Bonjouratous Haftanın içindeyiz. Son 2 haftadır artık hareketler yukarı çıktı ben de diyorum bebek baş geliş pozisyona geçti artık diye. Çünkü öncesinde hep aşağıda makat ve idrar torbası üzerinde hareketlerini hissediyordum. Bazen yan yatıyor sanki yanlara baskı yapıyor ama sonra tekrar baş aşağı dönüyor gibi hissediyorum. Bu arada benim ikinci gebelik doktor ikinci gebeliklerde rahim daha esnek olduğu için daha aşağıda hareket hissedebilirsin normal demişti