Ben de aşırı derecede de iştahsızlık ve mide bulantısı çektim şuan da 10 haftalığım çok geçmiş sayılmaz ama gerçekten deneyerek öğreniyorsun canının ne istediğini ben yoğurt ve salatalık yiyordum şuan iştahsızlık biraz gitti bulantı var hala ama geçiyor..