hujhemayl iğneden çok korkan bı insanım belimden yapılması beni geriyor bide sonrası çok bas ağrısı oluyor diyorlar bas ağrısı da çekmek istemiyorum doğruyu söylemek gerekirse ama pazartesi son bı kontrol yapicam doktorum o sıra konucam bakalım ne diyecek