Selam kızlar, 21 haftalık hamileyim. Mide yanması her gece yaşıyorum gavisconla çare buldum ama 2-3 gündür midemde bir kaç sn süren şiddetli kramplar oluyor yanmayla birlikte. Daha önce mide problemim yoktu. Harika beslendiğim söylenemez ama iştahım çok açık herşeyi yemek istiyorum. Daha önce bunu yaşayan oldumu çaresi varmıdır🥹🥹