DenizD Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim Fakat bu ay adetımden oncekı gıbı bacaklarıma bır agrı gelıyor sankı adet olucam cekılıyor bacaklarım boyl bısey yasayan varmı normal mı?
Tugcemrerim DenizD bende çok kötüyüm 8 haftalık olduk bizde bugün resmen oluyomuş gibi şancı çektim hala var ara ara iyice halsiz bıraktı beni
DuyguUysalBayraktar DenizD genelde doktorlar ve tecrübeliler eğer kanama yoksa merak etmeyin sorun olmaz diyorlar. Çünkü bebek yerleştiği için oluyormuş o ağrılar. Tutunmaya çalışıyormuş minişler 🙂 ama yinede doktorlarınıza bi danışın işterseniz.
Hilall DenizD canım o normal vücudun hamilelige alışıyor adet gününde sancilarin olur belli haftaya kadar sirt üstü yat dinlen o sürelerde ayağını üşütme
Suheda Tugcemrerim bende 8.haftamda böyle oldum kızlar 2.adet dönemini gecirdigimiz için oluyor ama agrilariniz çok keskim ve sürekli devam ederse doktora gidin
DenizD DuyguUysalBayraktar aynen ole allaha sukur kanamam olmadı ama ole agrı olunca da normal mı acaba dıye sorım dedım