Brglyksk_ 13 ekim yumurtalama gördüm bat 27 ekim cumartesi erken gebelik testi yapsam çıkar mı sizce varsa 🥹
emineadncc Bazen çıkmıyor hamile kalsanda o testlerde.bence adetine 2 gün kala kan tahlili ver.kesin sonucu o veriyor
Evlatlarimcanim kbra19 Benim de 25 Ekim bende bugün test yaptım negatif çıktı ama kasıklrıma belime ara ara ağrılar giriyor 🫤
menessare Evlatlarimcanim benimde bat 25 ne umutluyum ne umutsuzum duygusuz gibiyim hayırlısı olsun inşallah olmustur…. Bence adetinizin gecikmesini bekleyin en iyisi yoksa boşuna üzülüyor insan