35+3 ikinci oğlum geçen cuma gece sancıyla uyandım nst de 60 70 oldu açıklık 1 cm normal doğum yaptım bu da öyle olacak inşallah 27 haftada döndü belim sırtım bacağıma kramp zorlanıyorum çok salı doktora gidicem suyunu takip edelim biraz az demişti pazartesi günü bakalım