11 Ekimde randevum vardı hasteneye gittiğimde çatı muayenesi oldum 39+1 de açılmam vardı 2 cm rahmi uyardım ve doğum başlarsa gel dedi o akşam için o gün ağrım oldu ama dayanılmıcak gibi değildi gitmedim 4 gün boyunca adet olmuşum da sanki bitcek gibi hafif hafif bel ağrım oldu 5. Günde sabaha doğru sancılarım başladı kalktım kahvaltı hazırladım yiyemedim oturuyom kalkıyom yürüyom geçmiyordu ilk gebeliğim olduğu için bilgim yoktu herneyse hemen duşa girdim daha çok sıklaştı hazırlanıp hastaneye geldik baktıklarında 5 cm açılmam vardı direk yatışım yapıldı ama ben halâ sancıdan duramıyorum dayanamıyorum direk doğum masasına alındım ultrasonla sancımı kontröl ediyodu gittikce artmaya başladı doğum yapamıcam diye çok korktum sancım geldiğinde ıkındım çok zorlandım nefesim yetmedi ama kızımda geldi 5 dikişim var 2 saat içinde doğum yaptım doğumdan sonra direk yoğun bakıma alındı bebeğim daha kucağıma gelemeden kanında enfeksiyon çıktı 1 gün yoğun bakımda kaldı benle bebeğim şuan yoğun bakım servisindeyiz yan yanayız odada antibiyotik tedavisi görüyor Hamile kaldığınız zaman kanınızda ve idrarınızda enfeksiyon çıkarsa mutlaka ilaçları için ben yutamıyom diye kendimi zorlamadım bunlara yol açtı cuma günü çıkıcam inşallah hastaneden uzun oldu ama kusura bakmayın benim hikayemde böyle bazı detaylara girmedim aklıma gelenleri yazdım sorcaklarınızı cevaplarım 🙏🤗❤