Hllcml Kızlar 26 haftalık hamıleyım sabah da kanamam olmuştu doktor dediki plasentada iki üç tane kist var bir zararı yok dedi ama çok üzüldüm hiç duymadım daha önceden aranızda bilen var mı nasl geçer ne olur 😔
Evinamin031120 Anlamında vardı çok şükür sağlıklı bir bebeği var 🙏ama dikkatli olun ablam aylarca sadece tuvalete gitmek için yataktan çıktı