beyza-1 ANK__ ben göbekten vuruluyorum doğuma kadarda göbekten devam kolumdan 1 kere denedim çok canım yanmıştı ama göbekten daha az acı hissediyorum morarmalar hariç tabii :)
ballibocek ANK__ ben tüp bebek sürecimde oksapar kullandım ve göbekten yaptık. Ben kendi başıma zorlandım sornasında hep eşim yaptı.
Cgdm34 ANK__ bacaktan dene ama mutlaka saglık ocagına gıt gostersınler sana canım☺️ama cok acıtıyormus bacak kullanan arkadaslarım oyle soyledı ☺️
olmezbusra11 En iyi vurulma şeklini bilenden iyice görmen lazım bend canım sağlık ocağına gitsen vururlar gösterirler hemd
olmezbusra11 ANK__ bend kendime koldan vuramiyorum tersime geliyor göbeğime vuruyorum ama karnım büyüdükçe korkuyorum, bend bacaktan denerim diyorum
Yagmur_277 @“ANK__” merhaba , bir hemşire olarak yazıyorum bacağınıza değil de kolunuzda vurmanızı öneririm bacaktan daha çok acı yaşıyabilirsiniz .
ANK__ Yagmur_277 teşekkür ederim ☺️ artık kollarım çok yoruldu 7 aydır vuruluyorum bacaktan vurursak nasıl vurmamız gerek acaba
Citlembikk Bende her gün göbekten vuruyorum kendime koldan çok acıtıyormuş ablamın da vardı 9 ay boyunca hep göbekten yapmış bacaktanda birinin yapması gerekiyor bence
Yagmur_277 @“ANK__” baldır kısmınızdan yapabilirsiniz , kolunuz içinde bir pamuğa boll kolanya veya dezanfektan sıkarak bölgeye 30-45 dk tutaraanız hem acıyım hemde morarmayı en aza indirir