Prensannesiiiiiii tugceeatabayy kesinlikle tok karnına bir hafta önce girdim kahvaltı yapmamıştım sorunlu çıktı nst sonucum doğumhaneyr gonderdi beni doktor ordada bir saat falan kaldım tabi ona gitmeden birşeyler yiyip gittim düzeldi allahtan salı günü kahvaltı yaparak girdim sorun falan çıkmadı
Melahatakca tugceeatabayy nstye aç karnına almıyorlar özellikle aç mısın tok musun diye soruyorlar aç olunca almıyorlar en güzel de girmeden meyve suyu icmek o zaman daha iyi çıkıyor bende bugün girdim
Seymoshh tugceeatabayy özellikle tok olunması gerektiği belirtiliyor açken gittiğimde birşeyler atıştırın öyle alalım demişlerdi
Pikachuuubaybi Tok olunması lazım hatta ben giderken meyve suyu kek yada çikolata falan biseyler yiyip gidiyorum
Baaharrr Ben hastaneye giderken kahvaltı yapma vaktim varsa yapıyorum yoksa bişiler atıştırırım yan falan yatırınca mide yanmam efsane oluyor