Yarendemir_q Kızlar ne yapsam bilmiyorum. Bu ay sancılar batmalar yaşadım adetime 5 gün kala. Bat 12 Eylül Sat 7 Eylül’dü. Fakat olmadım. Adetim 2 gün gecikince test yaptım kan verdim negatif. Doktor bekleyeceğiz dedi. Göğüslerim aşırı ağrıyor son ilişkimizde 11 ekim oldu Ne yapayım doktora gitmeli miyim? Normalde gecikmem olmaz 35-36 günde olurdum
Ayseguloprl_ Yarendemir_q benimde hamile kalmadan ilk üç ay adet günlerim 15günü bile geçtiği oluyordu negatif çıkıyordu hep bildiğim kadarıyla vücut hamileliğe hazırlanmaya başlayacağı zamanda oluyor bunlar
Nur680 Yarendemir_q canım seninle aynıyız benim bat 13 ama 8 gün gecikme vardı bugün test yaptım pozitif direk kan verdim 1 aylık hamilesin dedi kadin doğum görsün dedi
Melisasmommmm Kanda çıkmıyorsa yoktur, geçen yıl 16 gün gecikmem oldu 10 gününde kan vermişsim negativ ,sonra da adet oldum zaten,diger aylar denememişdik, bir o ay denedik onda da gecikme oldu yanılttı beni
Yarendemir_q Nur680 canım ne güzel maşallah rabbim bana da nasip etsin. Belirtilerin nelerdi? Daha önce kan verdin mi?
Nur680 Yarendemir_q hayır bir senedir istiyorduk biz 22 temmuzda hsg çekildim polistik over başlangıcımda vardı doktor film çekildikten 3 ay için de gebeli olur dedi
Nur680 Yarendemir_q kasik ağrısı bel ağrısı göğüs hassasiyeti halsizlik var 8 gün gecikme oldu bugün tesadüf test yaptım negtiftir diye oda direk çift çizgi çıkti testten hemen sonra kan verdik 15 dakika sonra çıktı sonuç doktor 1 aylık hamilesin dedi
Yarendemir_q Nur680 canım bizim de 7 ay oldu ilk defa bu ay geciktim ama bilemiyorum negatif çıkınca üzüldüm
Nur680 Yarendemir_q üzülme doktorlar 1 sene veriyor bnde çok üzüldüm çok ağladım her negatifte hsg çekildim doktor bana dedi seni üzen strese sokan ne varsa kapının dışına koy kafandan gebeliği at dedi bu ay hiç beklemiyordum bile düzenli ilişkide olmadı bende çok şaşırdım ama Rabb’im isteyen herkese nasip etsin
Zln2152 Yarendemir_q üzülme canım belli de geç döllenmedir bilemezsin bekle adet olmazsan tekrar test yap doktora git
Yarendemir_q Nur680 benim de neredeyse 10 gün oldu göğüslerim çok ağrıyor akıntım var kasıklarım ağrıyor
Yarendemir_q Nur680 canım nasılsın? Benim hala gelmedi adetim 10 gün oldu. Bel ağrısı yaşamış mıydın? Sürekli gelecek gibi oluyor sonra bakıyorum akıntı gelmiş beyaz :( 15 gündür böyle
Yarendemir_q Nur680 canım çok negatif gördüm kan vermeye çekiniyorum artık bekleyeceğim bakalım haftaya olmazsam kan vereceğim inşallah gebeyimdir senin gibi 🙏🏻
Yarendemir_q Nur680 regl günümden 3 gün önce falan kesin olacağım diyordum tuvalete gidip bakıyordum ama bir türlü gelmeyince dedim herhalde mevsimsel
Nur680 Yarendemir_q test yaptın mı tekrar kan verdin mi yarin yap yada git direk kan ver geç döllenme olabilir
Nur680 Yarendemir_q birdr negatif olursa üzülme rahîm filmi (hsg) çektir 3 ay içinde veya 3 ay sonunda gebelik oluyor benim 1 yıl olmadi 22 temmuz çektirdim 3 ay sonunda gebelik oldu
Yarendemir_q Nur680 pazartesi kan vereceğim kesin canım göğüslerim o kadar büyüdü ki iki katı neredeyse ve damarlar çıktı canım acıyor artık gelecekse de gelsin artık