17.10.22 tarihinde yüzde seksen sezeryan olucaz diye hastanenin yolunu sabah sekiz de tuttuk ama önce muayene falan olacaktık kafamda sezeryan bile olsam öğleni bulur düşüncesi vardı sabah doktorumum sezeryanı vardı ama o annenin mide bulantısı ve üşütmesi yüzünden iptal edilmiş ameliyat hanede hazırmış doktor dedi alalım tamam ddedim ve herşey cok hızlı başladı bir saat sürmeden amelşyat hanedeydim epidural oldum eşimde yanımdaydı bebğimi görmekk muthiş bir duygu korkmaya gerek yok her doğum zorlu ama sonu güzel olsun bebeğimi 38+1 de aldık kucagımıza nedeni ise son haftalar kilo almıyordu darısı sizin başınıza kızlar bi avazda doğurun insallah soruları cevaplarım aklınızdaki ♥️