MelisY Tugbis25 bu mevsimde bulunabilcek bisi diye soyluyorum hünnap bide ay çöreği asermistim bi arada deli gibi cilege takmistim yanindan gectikce kokusu mest ediyordu😂
misirveannesi Tugbis25 ilk gebeliğimde tatlı aşerdim. Bi gece ansızın canım kavun cekti . Tahin helvası aşeriyordum devamlı yiyordum. Kızım oldu
Duyguuu488 Tugbis25 ben hep tatlı yedim hiç ekşi bişey yemedim hatta turşudan tiksindim kızım olacak inşallah 🥰yani tatlı ekşi mevzusu hikaye
Ftmnr_35 Duyguuu488 size katılıyorum bende full ekşi yedim kana kana turşu suları içtim, oğlum olacak bence bu tabu yıkıldı artık😄
srnglcskn Tugbis25 ilk aşermek mi bilmiyorum ama künefe canım çok çekmişti 2 gece rüyama girdi üst üste o zaman anladım dedim ben aşeriyorum galiba artık yemem lazım 😂 oğluşum olacak 😍
Dilaraozturk23 Tugbis25 ben hep ekşi yedim kız olur diye beklerken doktor erkek dedi bende yicekle bı alakası yok ya cinsiyetin 🤣
emirtosveannesi Tugbis25 acayip karpuza asardım allahtan yaz aylarıydı evde olmadığında ağlayasım geliyordu eşim hergun Karpuz alıp geliyordu nerdeyse hiç mevsimi olmayan birsey istemedi canım çok şükür 🤣
9ay10gun Tugbis25 kızımda hep ekşi yedim ilk beş ay hiç tatlı yiyemedim. Şimdi yine hamileyim ilk aserdigim şey domates oldu cinsiyet daha ogrenmedik :)) domates aserip cinsiyeti ogrenen var mı?😄
Bebekliannee 9ay10gun ben kızıma ilk domates aserdim hatta rüyamda domates gördüm kız bebekmis. Kızım 2 yaşında 🙈
CmreKsidar Tugbis25 cinsiyeti bugün öğrendim kız. Çikolatadan tiksindim tatlıdan tiksindim sürekli ekşi turşu ekşi portakal bile yedim daha olmamış ☺️
gizemkarla Tugbis25 hiç birşey aşermedim hatta inanmıyorum açıkcası oyle bişeye belkide inanmadığım için aşermediim :)