Deletedmom_7156 Kızlar ateşi var demek için nerden ölçmek lazım boynunun alti farkli koltuk altı farkli alın fatkli derecelerde çıkıyor
Tubatgn Deletedmom_7156 Ağızdan, alından, kulak yolundan, koltuk altından, makattan ateş ölçülebilir. Bunların hepsi geçerli.
Elisam123 Deletedmom_7156 alnı ve boynundan ateşler çocuklar ayakları elleri buz gibi olur ateş geldiğinde havaleye dikkat edin 39 u geçmesin ateş alnına ıslak bez falan koyun fitil atın ama bi şekilde 39u geçmesin
Elisam123 Deletedmom_7156 bence acile götür vitaminli sarı su bi de parol vursunlar rahatlar bebek 39 dan sonra zor tutarsın ateşi havaleye gitmesin çocuk
irembzc Deletedmom_7156 3 aylıktan küçükse acile gidin yoksa kendiniz düşürmeye çalışabilirsiniz yine de sizin kararınız
1Mavimavi Deletedmom_7156 merhaba önce bir ılık duş aldırın sonra paranox fitil varsa bebekler için Yarısını yada tamamını verebilirsiniz Baktınızki ateş düşmüyor o zaman acile gidin Zaten ordada ılık kompres uygulayıp fitil vericeklerdir yada pedifen falan verirler. Geçmiş olsun .
Zmraemr Elisam123 Allah korusun sadece yüksek ateş de havale olmuyor soğuk havale de olur.Dusurelemiyorsa konu sahibi acile gidin ve kaç saatte bir çıkıyor