Pnrbircesari Bu ikinci gebeliğim kızlar. İlk gebeliğim çok rahattı hiç böyle mide yanması nedir bilmezdim ama bu gebeliğimde hep midem yanıyor. Herşeye de dikkat ediyorum. Sizde aynı durumda mısınız ?
Deletedmom_12 Pnrbircesari genelde her gebelik farklı oluyooor benimde aşiri mide yanmam var doktorum galviks verdi Sukur rahatladim biraz denemelisin
Pnrbircesari Deletedmom_12 doktor randevuma bir ay var. Yarın bi ebeyi arayıp soracağım. Bende şimdilik rennie diye ağızda emilen bi hap var onu içiyorum ama fayda etmiyor