Mucizem33 Senay_yilmz duyulur benim 2. Gebelik doktor alttan kamera ile bakalim dedi duymadık ama gordum bu hafta da kalp atışı duyuldu şükür
ilaydaaltann_ Karnindan duymazlarsa alttan bakiyolar diye biliyorum. Benim karnımdan duyuldugu icin alta gerek kalmamıştı.
Senay_yilmz mine3444 şuan 9 haftalık olmuştur 2 hafta daha olmadı ama yinede 9 haftalık olmuştur değil mi
Senay_yilmz mine3444 benim adet düzensizliğim var abla çok değişken hani günü gününe olmuyor karışık abla yani
mine3444 Senay_yilmz ben en son 25 ağustos günü adet oldum. 6+3 te kalp atışıni duydum. Çok küçük bir gün önce gelsen duyulmazdi dedi. Karından muayene oldum. Hesapla kendini