N12345 Merbalr 9 haftalik hamileym buqn çok siddtli kasık aqrim war adet sancisi qbi sizce nedendir ?? Korku qirdi icime
Serpilali01 13 haftalik hamileyim hamileligim basından beri sürekli kasık ve bel ağrısıyla savaşıyorum diyebilirim en son kontrolumde kesemin aşağıda olduğunu söyledi doktorum herşeyi yasakladı çok şükür şimdilik durumlar yorumda🌸
N12345 Pazartesi randewm wardi qittim bi sorun yoktu buqün cok şiddtli kasık aqrım war korktm inslah normaldir