Esra2019 2li tarama testinde annenin yaş faktöründen dolayı biraz risk çıkan oldu mu? Olan daha sonra ne yaptı acaba ?
Esra2019 MinelHaapy 33 yaş için tabloda risk biraz yüksek çıktı hatta doktorumda şaşırdı “33 yaş ileri bir yaş değil ki niye risk vermiş”dedi. Perinatoloji bölümüne bir görün dedi. Kararsızım bende gidip gitmeme konusunda