Ebru5643 geçtiğimiz sene 1 aralıkta gebeliğimi öğrendim. 6 aralıkta dıs gebelik teşhisi kondu. 8 aralıkta ilk doz metotreksat iğnemi oldum. 1 hafta sonra doktor beta değerimin yeterli seviyede düşmediğini 2. Dozu yapmamız gerektiğini söyledi 15 aralıkta 2. Dozu oldum. Tekrar 1 hafta sonra gittiğimde baya düşmüstü deger bu sefer oldu dedik düşüyo aylardır yükselsin diye cabaladıgım beta değerimi lütfen düşsün ve bitsin bu işgence diye dua ederken buluyodum kendimi. Cook zorlu bi süreç. Yasamayan kimse cidden anlayamaz ve hafife alan cok olur. Neyse doktor 2 güne bi kan verip değerimi kontrol etmemi söyledi. Baya düşmüstü 8.000 lerden 340 lada kadar. Hersey normaldi ta ki 30 aralığa kadar. O gün aksam gecmeyen bi karın ağrısı saplandı. Resmen canımı alıyordu çok ağrıyordu ama anlatsam bile yetmez ben öyle bi ağrı görmedim o zamana kadar apar topar eve en yakın hastaneye gittik sol tüpümün patladıgını söylediler. Takipli oldugum hastaneye gittik hemen ve acil ameliyata aldılar neye ugradıgımızı şaşmıstık. Aşırı zor bi süreçti gercekten daha yazsam roman olur