Gokci Ben de 18+5 im bebeğimi hala hissetmiyorumm sürekli merak ediyorum iyi mi diye. Karnım çok sert ve ara ara iğne batması gibi kramplar oluyor. 50 kiloyla hamile kaldım, 52 olmuşum ve ölümüne kabızım 😅😅
Happy52 Bizde 19+3 olduk martın 2. Haftası tahmini doğum🙈sadece göğüs büyümesi var onun harici kaşıntı yok. Çok rahat bir hamilelik geçiriyorum bebeğimi ilk 15 haftalıkken içten başon patlar gibi hissetim spnraki haftalar dahada net hissettim 2. Gebeliğim
Rabia06 Happy52 maşallah canm hayırlısı ile kucagına almak nasip olsun inşallah herkese anlatma rahat hamilelik geçirdigini kız nazara gelirsinn 🌸🌸
mrw32 Rabia06 Selam .benimde 3.hamileligim 18+6 günlük olduk.benimde birkaç gündür göğüslerim hassaslasti yanlışlıkla çarpınca açıyor.
Rabia06 mrw32 as canm ya o bende ilk ay vardı dokunamıyodum çok acıyodu şuanlık öyle bişey yok sadece cok kaşınıyoo
Burcumm0144 Rabia06 benmkıyle günü birebir aynı. Acaba oda erkek olabılır mı öğrenirsen yaz bana canım :)
Rabia06 3babyannesy ben henüz almadım ilk başlar 2 kilo almıştım sonra bi anda 5 kg verdm şimdi geri hamile kaldıgım kilodayım benimse gögüs uçlarm karardı kaşınıyo sürekli ama 2 kızımda hiç gögs uçlarım kararmamıştı 🤷🏻♀️
Rabia06 Tugce333 hayırlı ve saglıklı bi şekilde kucagına almak nasip olsun inşallah canım almanyada yaşıyorum burdaki doktorlar 20. Hafta dolmadan cinsiyeti söylemiyolar malesef 🤷🏻♀️
Rabia06 Sevimefealp evet canm kasık agrısı bel agrısı oluyo ara ara yoklayıp gidiyo ama doktorum bana dedi 3 sene arayla hamile kaldıgım için karın kasları şuan tekrar geriliyomuş o yüzden kasık agrısı yapıyomuş
Happy52 Rabia06 maşallah diyeyim 🙈kızımda çok bulantı kusma vs vardı şimdi oğluma hamileyim bulantı kusma yok çok şükür aman nazar değmesin sağlıkla kucağımıza alalım 🥰
Rabia06 Happy52 Amin inşallah canm bemdede ilk kızımda cok bulantı kusma oldu 2. Kızımda cok rahattım şuanlık bundada rahatım bakalım 🙊
Rabia06 Burcumm0144 Tamam canm Ögrenirsem buraya yazarım inşallah hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun inşallah 😍