Bende 27 haftalığım doktor ilk belli olduğu günden beri aynı şeyi söylüyodu çok hareketli diye o zamanlar hissetmiyodum ama son bi kac haftadır iyice algılanır hale geldiği için anlıyorum bazen uykumdan uyandığım oluyo maşallah sübhanallah heepimizin bebeklerine 😊