incisinin-annesi-95 Merhabalar, Size Bursa’dan yazıyorum. Pembe Mavi Hastanesi ile ilgili düşüncelerinizi sorabilir miyim? Doğum için orayı düşünüyorum, hemşireleri odası genel olarak memnun kaldınız mı?
Birerkekbebek incisinin-annesi-95 ilk dogumumu orda yaptim ikinci gebeligimdede oraya devam ediyorum yani otelcilik mantigi yok sac duzlestirme pasta foto cekiminucretsiz seyler beklemeyin ama ilk dogumum sikintiliydi iki kez midesi yikandi ilk gun hepsi cok tecrubeliydi cikabilecek komplikasyon konusunda tecrubeliler en onemliside bu ben memnun kalarak ayrildim personel hemsireler cok ilgili