Z_B_A2019 Bugün doktor bebeğin eşinin rahim duvarına yakın olduğunu rahmi kapatmasına az kaldığını söyledi böyle durumla karşılaşan var mı 1 ay sonra tekrar bakalım yukarı çıkmazsa riskli bir durum olduğunu söyledi?
Hllemralmdg Z_B_A2019 canım 6 aya kadar plasenta previa durumuna sahiptim, zamanla çıktı tehlikeli olmaktan, genelde çıkıyor zaten, rahat oll, kendini koru squat tarzı hareketler yapmamaya özen göster, hersey yoluna girecektir.
Z_B_A2019 Hllemralmdg inşallah çıkar ya çok korktum gerçekten bugün doktor riskli deyince ilk defa böyle bişey duydum 6 aylığım şuanda
Hllemralmdg Z_B_A2019 korkma Allahın izniyle geçer, bebeğin sağlıklı geldikten sonra hangi yolla olduğu önemli değil
Z_B_A2019 Hllemralmdg tabikide ama doktor burda bile yapamazsın doğumu dedi şehir Hastanesi’nde riskli olduğu için yani anlam veremedim orasida hastane niye böyle bişey söyledi yarın özele kendi doktoruma gidicem o ne diyecek bakalim
Hllemralmdg Z_B_A2019 hayır canım şuan 31 haftadayım, dediğim gibi 6 ay plasenta previaydı, şuan 7 aydan gidiyorum ve plasenta rahimden çıktı, yani demem şu ki 3 trimester da çıkıyor genelde, oldu ki çıkmadı yine de korkma sezaryen fikri aklının bir köşesinde hep dursun
Z_B_A2019 Tripkolikkkiz bir sorun oldu mu peki çok ciddi kanama vs oluyormus sanırım gebelikde kanamanız oldumu