Kelebekl evet her gün arıycaklar 🤗 Benim de 10 yumurta ve 8’i döllenmişti 8’ide 5. Güne gitmişti çok şükür önemli olan saglıklı olması yoksa 1 tane bile olsa Rabbim nasip edicekse ediyor 🤲🏻Maddi , manevi zor bir süreç endişelerinizi anlıyorum.. Dualarımdasınız Rabbim emek veren, hakeden herkese nasip etsin inşaAllah 🤲🏻