21+4 deyim bende ama hissetmiyorum hareketleri ara ara değişik hissiyatlar oluyo ama anlamıyorm hareketmi değilmi inanın dr merak etme hissedeceksin yakında dedi ama ne bileym herkes ufakta olsa hissediyor bende merak ediyorm ne zaman hissedeceğim diye normal değilmi herkes farklı haftada hissediyor 🙈🥰