Gamzeerdgn Edas cok normal çünkü sabıt olmuyor genelde bebekler yerınde hele bıde haftanız ılerlesın bakın nasıl sert dönüşler yapıcak
Ftma-ozknr @“Edas” Edas Bende 23 haftalıgım cıdden baya hareketlı ıkı ücgundur maşallah en ıyı hissettigım haftalar
Edas Gamzeerdgn öyle mi bugün ilk defa oldu çok tuhafıma gitti 🥰 normalde hep tekme atardı şimdi dönüyor sanki öyle hissediyorum
Gamzeerdgn Edas daha cok donucek annesi o ıcerıde takla atıyormuş gıbı hıssedıceksın masallah bebıse ❤️