esmerella37 Kızlar ben ne zaman versem betam hep 0 cıkardı 0 dan yukarısını hic gormedem yani bugunki 3 cıkmıs sizce yukseleblrmi ? Bi umutlandım ya adetim 25 gun gecikti ve ben 18 ci gecikmede yumurtlama gordum eger tuttuysa gec dollenme olacak sizce ?
Tubatgn esmerella37 5in altında ki değerler gebelikten sayılmıyor önemsiz değeler canım o gün ki hormona göre değişiyor. 0, 0.1, 2.5, 3 fark etmiyor. Ama bu değil ki yükselme olmayacak. Eğer gecikme devam ederse tekrarla testi.
Aysel_krdg esmerella37 daha yeni yükselmeye başlamış olabilir adet olmazsanız 2 gün sonra tekrarlayın inşallah vardır
mrvsrcn esmerella37 hayır kullan duphaston progesteron içerikli bir ilaç gebelik varsa bebeğin tutunmasına yardımcı olur
Zln2152 esmerella37 inşallah kuzu dualarım seninle. Bende kan sonucum yükselecek mi diye bekliyorum yarın tekrar kan verecem canım 🥹
Zln2152 esmerella37 inşallah kuzum ❤️ Dua ederim tabi ki de rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏 ilk gebelik mii 🥰
esmerella37 Zln2152 evet 3 senedir deniyoruz ama yok bu sefer olur insallah 3 senedir hep 0’gordum bugun 3 gorunce bi umutlandmmm acıkcası
Zln2152 esmerella37 yaaa kuzumm ay rabbim güldürsün yüzünü inşallah o evlat annelik duygusunu rabbim tattırır sanaaa çok amin 🙏 ❤️ Regl günün ne zamandı tekrar test yaparsan bana haber et olur muu
esmerella37 Zln2152 canım reglm 25 eylulde olmam lazım dı olmadım dger adete geldm nerdeyse 7 gun kldı
Puding esmerella37 benim beta hcg 4 çıkmıştı buraya yazmıştım hatta şuan 26+2 haftalık hamileyim çok şükür darısı başına inşallah 💕🤲🏽