CmreKsidar Bugün öğrendim saframda taş varmış. Genel cerrahiye görün doğumdan sonra ameliyat diyebilir dedi doktorum. Acıkcası biraz endişeliyim bebeğe bi zararı var mı yada ağrı yapar mı ?
Gzdmrt2905 CmreKsidar bende de var canım bebeğe zarar vermiyor ama hamilelik döneminde taslar daha da artıyormuş eğer seni çok rahatsız ederse doğumdan sonra aldırırsın öbür türlü yıllarca bu tasla yaşayan var
ikicocuklubiranne CmreKsidar bebeğe zararı olur mu bilmiyorum ama yediklerinize çok dikkat edin yoksa çok ağrı yapıyor. Yağlı yemeyin kızartma falan, zeytinyağı tercih edin. Yumurtayı haşlama yiyin gibi
Kardelen00 CmreKsidar 37 haftalık hamileyim canım safra kesesi taşım var inanılmaz sırt ağrısı yapıyo sadece ama bebeğe zararı yok yumurta sarısı ve kızartmadan uzak dur yağlı şeyler yeme
CmreKsidar Gzdmrt2905 doktorum da doğumdan sonra ameliyat diyebilir dedi ama daha gitmedim zaten yağlı asla yiyemem.
CmreKsidar Gzdmrt2905 Arada sırtıma şiddetli bir şekilde ağrı giriyordu asla hareket bile edemiyordum ondan oluyormus demek ki.