KizLar ben ikili tarama yaptırmadım bugün doktor üçlü tarama zamanı 18 haftaya kadar dedi yaptirirsan eğer dedi şimdi öylede olsa Allah korusun doğuracam Rabbim ne dilerse o olsun ama insanın kafası karışıyor yinede yaptırsam mı ogrensemmi yaptirmasammi diye