REYHANdnmz Hanımlar 29+5 im bugün doktor kontrolünde doktorum bebeğimin resmini verdi . Resimde alnında siyah bi leke gibi bişey vardı . Doktor bişey demedi ama ben merak ediyorum böyle bişey sizin resimlerde de çıktımı yada bilgisi olan yazabilir mi . Ayrıca doktora ciğer doğradım acaba dokundum mu alnıma dedim güldü inanma öyle şeylere dedi .
Ayb REYHANdnmz ee haklı olarak gülmüş tabi🤣 bende de bazı ultrasonlarda bazı yerlerde leke gibibişeyşer görünüyordu doktor olabilir leke anlamına gelmez dedi sonraki gidişlerimee aynı yerde yoktu
Ayb REYHANdnmz takmayın bende her seferinde şurasındaki leke mi diyordum ama hep değişiyor görüntülemeyle ilgili birşey birde artık son zamanlarda amnio sıvısında partiküller de var onlar da görüntüyü etkiliyoe