Ebru8141 Selam kızlar. Dogumdan sonra devletin bizlerr sunduğu hizmetler neler? Bilgili ve tecrubeli anneler cevap verirsinz umarim ☺️ Emzirme ödeneği vs gibi …
Sibelcnr Ebru8141 çocuk başına para aliyosun dogum belgesi ile cocuk sayisina gore değişiyor birde sut parası var ama suan ne kdr bilmiyorum nette yaziyodur galiba
fatmaa37demi5 Ebru8141 benim de 21 gün oldu dogum yapalı. Bi 300 tl lik dogum parasi var bir de emzirme ödeneği ama onun ne kadar olduğunu şuan unuttum
Zumzugukodummuzzingillatirim Ebru8141 4 ay ücretli analık iznine çıkmadan önce 90 gün sigorta girişiniz yapılmışsa yüklü bi miktar alıyorsunuz maaşınıza orantılı olarak. Ben 15 bin aldım mesela , asgari ücretli calisandim. Onun dışında sut parası ve ilk çocuk parası var. Istanbuldaysaniz anne kart var ücretsiz çıkarma bedeli 60 tl sadece. Onun dışında 6 ay ücretsiz izne uzatma hakkınız var. Ve bazı belediyeler koli gönderiyor zıbın mibin vs.
Sibelcnr Ebru8141 dogum parasi calisiyorsaniz var bu devletin dogum yapana verdigi ucret cocuk parasi 1cide belli bi ücret 2 de ayri 3 te ayri artiyo ama ne kdr oldugunu bilmiyorum suan
fatmaa37demi5 Süt parası bir süre her ay veriliyor diye biliyorum ama emin değilim şuan çalışmadığım için eşimin e devletinde gözüküyor emzirme ödeneği. Ptt ye yatmış ilk para
Sibelcnr Ebru8141 hayir ptt den yatiyo maasla alakasi yok herkes alabiliyo calisan yada çalışmayan butun dogun yaomis anneler 1 seferlik hem sut parasi hem doğum parası aliyo
Anna-aslan Zumzugukodummuzzingillatirim ilk çocuğumda doğum parası almadım bilmiyordum oğlum iki yaşına girecek şimdi ikinciye hamileyim ilk çocuğumun doğum parasını alabilir miyim ?
Zumzugukodummuzzingillatirim Anna-aslan sanmıyorum. Ikinci çocuk için olanı alabilirsiniz belli bir başvuru süresi var onun pttye gitmeniz yada 144 u aramanız gerek